sobota, 29 grudnia 2012

Postanowienia Noworoczne!!!

No wlasnie postanowienia noworoczne jakie macie?
Ja postanowilem sobie wrocic do treningow i mojego ulubionego zdrowego jedzenia.
Niestety okres swiat troszke mnie rozlewnil i niestety rowniez jedzenie bylo zbyt syte i zbyt duze ilosci jednym slowem obzarstwo!
Mam juz przygotowany pro.gram treningowy na kolejne 4 tygodnie jak rowniez plan zywieniowy.
Bede to to inne cwiczenie niz do tej pory postanowilem poszukac czegos nowego i znalazlem cos dla siebie.
Przejrzalem siec oraz youtube kilka cwiczen od roznych trenerow mi sie spodobalo i stworzylem program ktory moge wykonac.Troszke odbiega od standardow ,poniewaz zamierzam cwiczyc najpierw gore a w dalszym etapie dol.
Jest to eksperyment nie wiem jeszcze jakie beda efekty,dlatego program jest narazie na 4 tygodnie jezeli beda widoczne efekty stworze program na kolejne etapy oczywiscie bardziej zaawansowane.
Mam nadzieje ze sie sprawdzi.
Chodzi o to by uformowac sylwetke i nabrac troche masy miesniowej tak aby wzmocnic swoje cialo.
Wage zrzucilem i to sporo ,ale niestety razem z waga rowniez sile w miesniach.
Teraz juz wiem ze byl to blad.Moja porada dla tych ktorzy zamierzaja stracic wage pamietajcie o cwiczeniach wzmacniajacych.Rowniez gdy juz osiagniecie swoj cel!

5 komentarzy:

  1. dieta , ćwiczenia wolne chudnięcie ,powoli pozbywać się słodyczy z diety itd :) od 4 dni się odchudzam i właśnie wstawiłam zdjęcie mojej sylwetki na swojego bloga , zapraszam ciebie na mojego bloga może wspomożesz mnie jakaś ciekawą radę.Pozdrawiam http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak Ci idzie? Ja chudnę w oczach! Jak chcesz poznać mój sekret to jest nim Hoodia Gordonii Plus dostepna na http://hoodiaopinie.PL Bardzo szybko hamuje apetyt i przyspiesza metabolizm, dzięki czemu tracimy KG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedys bylam w takiej sytuacji, musiaam szybko schudnac, bylam zrozpaczona gdyz moja sylwetka musiala sie naggle poprawic, bo mialam wyjazd na wakacje z chlopakiem, o ktorym dowiedzialam sie 2 tyg przed bo postanowil mi zrobic niespodzianke,zastosowalam glodowke oczyszczajaca ,a le peklam, nie wytrzymalam tak dlugo jak chcialam trwala ona 2 dni tylko, postanowilam poszukac czegos w interneecie i trafilam na to http://track.acaiberry900.pl/product/AcaiBerry-900/?pid=129&uid=4300 troche zmienilam nawyki zywieniowe ii w 2 tyg spadlo 6 kg

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks pertaining to sharing this kind of wonderful subject matter on your site. I noticed it on the search engines. I will check back again whenever you post extra aricles.
    giochi perbambini

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie aby podnieść efektywność diety tym samym samym podwajając jej efekty należy zainwestować w suplement diety. Od siebie mogę dodać ten oto link http://bit.ly/SzybkoSchudnij znajdziesz tam suplement, który pomógł mi w zgubieniu zbędnych kilogramów skutecznie spalając tkankę tłuszczową i pomagając usunąć szkodliwe toksyny z organizmu. Oparty jest na naturalnym wyciągu z pestek Irvingia Gabonensis. Trzymam za Ciebie kciuki ;) Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń